środa, 22 marca 2017

Drewniany domek letniskowy MOJKI nad... - ogloszenie turystyczne

Ogłoszenie turystyczne z serwisu CiekaweMiejsca.org:

Fragment treści ogłoszenia: Drewniany Domek Letniskowy MOJKI - nad jeziorem - około 50 km od Elbląga w miejscowości Winiec - gmina Miłomłyn. 5km od trasy E7. Dookoła lasy, kilka jezior, świeże powietrze i spokój.Idealna oferta dla rodzin z dziećmi. CENA 140 - 150 zł. za nocleg dla maks. 6 osób. Więcej zdjęć, oraz szczegół[...]

Ogłoszenie pochodzi z miasta: Ostróda

Drewniany domek letniskowy MOJKI nad...


Zobacz szczegóły ogłoszenia: Drewniany domek letniskowy MOJKI nad jez. Ruda Woda - Winiec k/Miłomłyna-5 km od S7

Ogłoszenie "Drewniany domek letniskowy MOJKI nad..." pochodzi z serwisu CiekaweMiejsca.org z kategorii Domki letniskowe na mazurach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz