środa, 7 marca 2012

WŁADYSŁAWOWO APARTAMENT Blisko Morza... - ogloszenie turystyczne

Ogłoszenie turystyczne z serwisu CiekaweMiejsca.org:

Fragment treści ogłoszenia: Nowy, luksusowy apartament 33m2 `LATARNIA MORSKA`, zabezpieczony systemem alarmowym, położony we Władysławowie przy ul. Prof. Siedleckiego 18, 250 metrów od morza, nowocześnie urządzony i wyposażony z aneksem kuchennym z nowoczesnym sprzętem, łazienką z prysznicem, od strony południowej słonecznym [...]

Ogłoszenie pochodzi z miasta: Władysławowo

WŁADYSŁAWOWO APARTAMENT  Blisko Morza...


Zobacz szczegóły ogłoszenia: WŁADYSŁAWOWO APARTAMENT Blisko Morza

Ogłoszenie "WŁADYSŁAWOWO APARTAMENT Blisko Morza..." pochodzi z serwisu CiekaweMiejsca.org z kategorii Apartamenty nad morzem

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kompleks. Przypomina mi osiedle, gdzie mieszka obecnie moja siostra we Wrocławiu. To miejsce ma niesamowity klimat. Ja kupiłem mój apartament we Wrocławiu bardzo blisko rynku. To zupełnie inny klimat, niż daje Władysławowo, ale myślę, że takie apartamenty blisko morza dają taką samą frajdę jak apartamenty we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń